Första dagen på jobbet

Första gagen på jobbet avklarat. Dagis i Mörsil för andra sommaren.
Det känns bra.
Speciellt när personalen man jobbar med iprincip består av människor man gått i samma skola som.
Tummen upp.
Men visst tar ungarna musten ur mig.

Jag fattar verkligen inte hur de orkar att leka, skrika, springa, bråka som de gör hela dagarna och när det sedan är dags för vila så ber de på sina bara knän att få slippa och istället leka, skrika, springa och bråka ännu mer.

Medans man själv sitter där helt död.
Tur är det också att man jobbar med sin fina vän Jimmy. Mysigt.

Efter jobbet kom mamma och hämtade upp mig, vi åkte på sundings och köpte med oss en varsin kaka hem.
Sedan åkte vi till Norrmontage som har byggt ett gym som är sjuuukt fresh. Alla gym i stan kan slänga sig i väggen.
Kommer även vara spinning, yoga pass, stationspass och massa annat skoj. Kanske tar nå bilder sen!
Vilket fall så ska jag börja träna här istället för stan så idag köpte mamma gymkort till oss båda :)

Så nu ska man komma iform, träna varje dag nu när jag är hemma. Sen när jag kommer att ha praktik i Åre till Hösten.
Grejer de.

känner doften av tjockpankaka. Ljuvligt. Sylt och grädde blir det också.
Hörs sen. Tjiing! / Patricia


Kommentarer
Postat av: Anonym

mööe mööe myys

2009-08-03 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0