Hard work, work?

Gick upp vid 8, fixade mig osv. I väntan på mamma så satt jag och knappade in på miniräknaren bara för skojskull för att se hur många timmar jag skulle jobba sista dagen, till min stora förvåning så hade jag redan jobbat, övertid.

Alltså inget jobb för Pat idag, skönt.
Men lite trist.

Är otroligt tveksam över ifall att jag kommer att kunna somna om, vi har byggarbetare som dranerar huset och ska bygga en ny veranda, och det känns ungefär som om att huset ska rasa ihop vilken sekund som helst, och det är INTE en härlig känsla, tro mig.

Vad händer sen då?
Blir antagligen stan för min del, kanske någon film med en viss trevlig person och sen så får jag se.

Om jag ens ORKAR åka in till Östersund vill säga, må fixa och trixa lite inför turkiet resan också ju.
Den är nära nu.

får nog gå upp på övervåningen om jag ska få någon sömn överhuvudtaget.

/ Pat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0