Ispremiär för grabbarna

Idag är det ispremiär för MODO hockey, känner verkligen hur det börjar dra ihop sig nu.
Äntligen får de gå ut på isen på riktigt igen, och som jag LÄNGTAT!
Snart börjar krigandet och jag vet att  MODO kommer att spela en grym säsong.
Redan de första träningarna har gått förvånatsvärt bra och jag vet att de är på hugget i år.

Som sagt är jag avis på alla som får se grabbarna på isen idag, undra om vi slår publiksrekord på premiären som vi gjorde 2006? 5000pers var det då. Frågan är ju om vi kan köra en favorit i repris?

nää nu vill jag ha Hockey, MODO HOCKEY!


Kommentarer
Postat av: elin wikman

haha du och din hockey! :D

2009-08-08 @ 16:34:37
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0