jävla hemtelefon

Just nu hatar jag verkligen HEMTELEFONER.
Det börjar med att någon ringer vid tio tiden på hemtelefonen, ingen är hemma och eftersom att jag sover i källaren orkar jag inte springa upp och svara, efter ett tag ringer det igen och igen och igen, jag blir förbannad!! ett pucko på andra sidan luren eller?? Tillslut ringer det IGEN och då blir jag så jävla arg och springer upp, när jag ska svara slutar det att ringa (!)

Tar med mig trådlösa ner och lägger den bredvid sängen vaknar efter ett tag att den låter "PIP PIP, PIP PIP, PIP PIP" tusen miljardergånger för att den börjar få slut på batteri, jag har aldrig varit så nära att slå en telefon i golvet tidigare!
vilket fall så blev jag ju tvungen att gå upp nu för den där jävla telefonens skull.

RING FAN INTE SÅ JÄVLA TIDIGT UNDER HELGER PÅ HEMTELEFONEN!

Lite bra var det kanske eftersom min dröm som hade varit sjukt bra börjat spåra. Drömde att jag och syrran bråkade på YRAN och att hon spottade mig i ögat, efter ett tag var inte min syster amanda utan det var storbloggaren KISSIE.
När det började pipa så var jag och mamma i stor gång med att göra en polisanmälan på min syster.

Haha, sjukare. jaja den började iafl bra ;)



Kommentarer
Postat av: elin wikman

jag hatar när folk ringer tidigt på helgerna och ingen orkar svara! :@ haha

2009-08-08 @ 16:38:18
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0