längtar

Har kommit hem från stan idag, eftersom att jag har en dag kvar att jobba på dagis, imorgon alltså.
Ifredags så var jag på Marité och jag hade det helt okej roligt.

Efter krogen så var jag med Fredrik, Tim och Mate. vi sov alla över hos mate och det var mysigt.

Igår
gjorde jag inte alls mycket, sov mest hela dagen. sen mot kvällen så var jag ett tag med Tim, Fredrik och deras vän :) skulle egentligen träffa Tim sen men trött som man var gick jag och la mig istället, hehe.

Tänk er att jag snart åker till Turkiet, jag är så sjukt pepp så det är fan inte sant. Hur många dagar är det kvar nu?
Hmm fyra dagar sen åker vi på fredagen. Kan knappt bärga mig :)


älskade karro and I.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0