Sjukt bra kväll

Bättre kväll, bättre sällis :) Älskar mina vänner
Bowlingen var askul och till en början så gick det rent ut sagt åt helvete för mig, ni fattar inte, låg sist var kass och totalt underlägsen. Men i andra "omgången" ¨så kom talangerna fram och jag vann :D (till och med över jimmy) men i helhet slutade jag på en tredje plats. Helt ok.

Sedan åkte jag, jimmy och Ragge hem till Ragge. vi laddade upp rejält med chirre och godis. Sen kollade vi på Tomten är far till alla barnen, sjuuuukt kul hade vi och mycket mys :)

Mamma hämtade mig och nu sitter jag här och längtar tills Turkiet, 13dagar kvar innan vi far. Gaaalet :D


Kommentarer
Postat av: biffen

hahahah du va sääääämst:P i början sen kände man ingen dig;) jo riktigt rolig kväll, mer sånt... gnatt puss

2009-08-08 @ 02:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0