tio dagar kvar nu

Ännu en dag på jobbet avklarat och det slutade med en fika på sundings. Mysigt!
Sitter för stunden och lyssnar på musik, vet inte vad kvällen kommer att bjuda på
ska försöka att lura med mamma på lite träning, men hon verkar inte så pepp idag.

Idag ska jag börja tvätta alla mina kläder som jag ska ha med till Turkiiiiiet. woho
Måste även växla pengar på torsdag, lika bra att passa på eftersom att jag tagit
ledigt från jobbet då, ska ju in och gratta min fina vän Anna "sunken" Sundqvist
Imorgon, Blir tårta hos henne först och förfest, sedan drar vi på Marité allihopa!
Tror starkt på att det kommer att bli en toppenkväll.

Så just därför passar det ju bra att växla in lite pengar då, kommer nog att använd mig
mycket av kort där borta, men alltid skönt att ha löst såklart...
Ska även en sväng på stan och se om det är någonting som måste inskaffas. Eftersom
att jag antagligen drar på en liten semester med familjen på tisdag så har jag inte tid
senare. Tänk, tänk, tänk nu är det bara tio dagar kvar. TJOHO!

Att jag älskar kings of leon är ingen nyhet.


Kommentarer
Postat av: anna

klart de kommer bli ;)

2009-08-11 @ 17:38:42
URL: http://annamarielle.blogg.se/
Postat av: elin wikman

hoppas ni får en bra kväll:D



jag älskar låten:) <3

2009-08-12 @ 14:48:10
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0