15.43

Idaag är det fredag och jag känner mig som en jävla slapptask.
Sov till ett, sen har jag bara suttit här med täcket och lyssnat på musik och funderat på vad fan man ska hitta på.
Inte vill man gå ut heller, så sjukt kallt.

Dagens fundering har varit:
"Utgång, inteutgång,utgång,inteutgång osv osv.."

dom här jävla i-landsproblemen tar ju musten ur mig....... Skämt o Sido.

NEEJ HÖRRNI, fånga dagen som man brukar säga.
Nu ska jag pallra mig upp ur soffan och göra det bästa av den här dagen.

Hörs senare, då en förhoppningsvis muntrare tjej bakom tangentbordet.

heijdo!

/ pat






Kommentarer
Postat av: susie

slapptask,snyggning, samma sak

2009-12-04 @ 16:50:42
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0