AJ SOM FAN

när jag skulle öpnna min julmust så hittade jag inte kapsylöppnaren, jag letade verkligen ÖVERALLT, i alla skåp, fickor, väskor ja precis överallt. Hittade den inte så jag tog en kniv och skulle öpnna flaskan med.
Det gick sagta men säkert och blev lite less efter ett tag så då tänkte jag att "nu tar jag i för kung och fosterland så jag får bort kapsylen fort" och vad tror ni inte hände då?
JO, så klart slant jag och skar upp upp mitt finger samtidigt som det sprutade julmust och jag skrek. (ett fult könsord). höll mig fort om fingret och vågade inte titta eftersom att jag HATAR blod.

Men efter några sekunder tittade jag, först såg jag bara ett djupt jack och sen började blodet rinna :(
STACKARS MIG. fiii fan vad det sved.

Nu sitter jag iafl med plåster som en sjuåring. Gulligt.

MEN det värsta av allt, när jag stod och lagade mat så tittade jag på krokarna som hänger under skåpluckorna i "köket". Och vad hänger inte där om inte den där jävla kapsylöppnaren.

Aja, ville bara upplysa om min extremt jobbiga vardag :)
Nu gåååår ma tebax till tvättstugan.



Puss då.



Kommentarer
Postat av: henke

hahahahahaha tänk om du vore blond då skulle jag aldrig sluta mobba dig :p

2009-12-02 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0