arg!

Nu är jag riktigt förbannad gott folk.
Ligger och försöker sova när det låter som om tredje världskriget har brutitut utanför mitt fönster!
Låter som om pansarvagnar av alla dess slag åker fram och tillbaka här utanför, det låter förjävligt, högt och mycket helt enkelt.

Orkar mig upp för att se vad fan det är som pågår, när det slår mig, samtidigt som jag ser tre traktorer utanför fönstret att de skottar snö mitt i natten!!!!

Nää nu är jag så arg att jag skulle behöva ett lugnande piller.

Ska man behöva höra det här varje natt så flyttar jag fan härifrån.

GODNATT! eller nåt.


Ps. Pax att aldrig skaffa en karl som har ett sånt jobb å skotta snö om nätterna. Fy faaaan!! 

Ps nr2. Undra hur mycket OB dom får? Kanske är värt att ha en karl med det yrket trots allt. 

 


Kommentarer
Postat av: elin

hahaha jaa det kanske är värt de med tanke på ob men då får du sova ensam på nätterna under vinter halvåret:( haha

2009-12-15 @ 08:23:42
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: Amanda Fernandez

hahaha illa. vet hur det är!!! jääävligt.

2009-12-15 @ 11:32:01
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0