Bör finnas pris i försovning.

Försova mig är jag nog bäst i hela världen på.
Iafl hela östersund. Jag hade världens finaste deöm inatt, att jag var på en Lars Winnerbäck konsert när jag plötsligt vaknade, kollade klockan och den var 09:40 och jag börjar 09:55.
Jag bokstavligen skrek NEEEEJ och flög upp ur sängen. men vet ni? Jag hann till skolan i tid! (applååååd tack)

vi hade styrka på MÅ BRA'n och det behövdes vill jag lova.
Vi avslutade med avslappning och jag tror nästan att jag somnade till lite.

har varit och köpt en julklapp åt mamma också.
Nu har jag bara 4kvar.... kuuuuuuuuuuuuuuuul.

nu ska jag kika lite på TV och äta apelsin.
tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0