Det var droppen som fick bägaren att rinna över.

detta kallar jag en jävla oturskväll.
Inte nog med det jag skrev om i förra inlägget så är jag just nu rasande.

Har ju tvätttid mellan 18-22 när jag gick ner 21.15 för att hämta upp min sista tvätt så har dom stängt av elen 45minuter för tidigt. Det är alltså kolsvart där inne OCH tvättmaskinen går inte att öppna.
Men kul.

Så nu ligger mina kläder där inne i mörkret, blir rasande.
Fick iafl skriva en lapp till den som tvättar imorgon bitti.... Hoppas det är en gammal gubbe som tvättar då
och ingen som kommer att ta mina kläder.Några av Mina favorit kläder dessutom.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

/ arg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0