Duktig tjej

Var på staden med Gammelgrå efter skolan (Anna Sundqvist) kikade butiker och så. Så klart hade jag fel jacka på mig så hade glömt kortet  hemma. Var väl lika bra det kanske så man inte gjorde av me sista slantarna innan jul :)

När jag kom hem så städade jag ntligen. Nu äre rent och fint här i min lilla skokartong till lägenhet.
Har tänt ljus och lyssnar på musik nu. Mysigare. Fattas bara en karl.

Hur länge är det kvar till jul nu egentligen? vad är det för datum och visst är det Tisdag va?
tur man har koll.

Min säng och TV ser ganska lockande ut.
Ska man ta sig i kragen först och göra lite plugg kanske?
Behöver skriva Loggbok i Måbra. suck



Harerå / P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0