Färgat håret.

stack iväg och tränade klockan 11 ikväll en timme med systrarna.
sen har amanda Färgat håret på mig. Var egentligen vanessa som
skulle färga men hon ångrade sig och då fick jag något ryck och
bestämde att jag skulle färga det istället.. Håret är fortfarande
blött sen jag skölde ur färgen så har inte riktigt sett resultatet än.

Lägger väl upp en bild eller två imorgon kanske.

nyår idag(!!!) och jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag
ska vara i åre eller östersund. Just nu lutar det åt Åre med mina
systrar och deras kompisar. Måste ju passa på innan de reser till
Bali och SydAfrika.

nu blir det sömn. ska åka bussen klockan nio till stan imorgon och
hämta lite saker.

puss puss och kram, godnatt.

Kommentarer
Postat av: elin

lägg upp en bild i morgon på ditt hår:)

2009-12-31 @ 02:53:06
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bali och sydamerika tack !:D

2009-12-31 @ 16:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0