Glad och Trött

Efter skolan gick jag med hanna på stan.
Som vanligt var vi på garvhumör och skrattade väl mest hela tiden åt småsaker som bara vi förstår oss på och tycker är roliga.

Letade även efter drop in frisör, gick inge bra men ska försöka boka tid någonstans tills imorgon.

idag måste måste måste jag göra min religions uppgift!
 innan klockan 8 ska den vara klar
för då är det massa bra TV program jag måste se.
Bonde söker fru blandannat och då ska de välja partner. Jag vet att jag kommer sitta här hemma och stor böla
Lika bra att ladda upp med glass och näsdukar.
Kärlek är det finaste som finns.

Nu ska jag gå och träffa någon gubbe eller tant. De ska byta låsen på alla dörrar i huset så jag måste få nya nycklar.


Idag är jag glad, men trött.

Kommentarer
Postat av: hanna

hahahaha! det finns inga som vi när vi är på garvhumör;D puss!<3

2009-12-16 @ 19:15:57
URL: http://hbeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0