Godare.

Shit vad gott det var med Julbord.
Åååååh, alla är proppmätta förutom jag. haha.
Hade lätt kunnat suttit där några timmar till och svullat :)

vissa säger att man äter för att överleva, jag lever för att äta!!

Fick ett sms av henke innan där det stod att jag inte skulle äta ihjäl mig. haha.

Idag vet jag inte vad som händer, vi har snart religion innan vi slutar iafl blir någon film att titta på tror jag.
Jag tar ju helg efter det också vilket känns bra.


nu börjar vi tydligen.

/ P


Kommentarer
Postat av: susie

patricia du har konstig killsmak, som att kanye inte är fin!? haha iallafall, kan inte du vara nykter med mig i helgen ditt fyllo?

2009-12-16 @ 15:55:52
URL: http://susforpresident.blogg.se/
Postat av: elin

haha jag kunde ha ätit hela dagen, vart dock lite besviken på utbudet av mat:( hahaha.



Susanne, ingen vill vara nykter i helgen!

2009-12-16 @ 20:24:03
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0