GOTT NYTT ÅR

åkte till stan vid nio, sov på bussen. Gick till lägenheten och sov, packade. Tog bussen till L-vik hämtade lite grejer som jag glömt, tog bussen till centrum och sen från centrum hem till bussen.
Nu är jag äntligen redo för lite nyårs firande.
Nästan iafl, måste ta en snabb dusch byta om och sen kan man börja skåla.

Blir hemma först innan jag och syrrorna åker till en stuga bortanför Åre och festar med nytt och gammalt folk.
Jag känner på mig att det kommer bli riktigt kul :)


Önskar alla ett GOTT NYTT ÅR.
Ha den bästa kvällen någonsin.

/ Patricia


Kommentarer
Postat av: elin

gott nytt år pytti! :) <3

2009-12-31 @ 19:03:10
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0