GÖTTIGT.

Kexchoklad och morotskaka, grejer det!
Sitter
här på min sista lektion för dagen. känns inte helt dåligt de inte.

Funderar lite på vad jag ska göra efter skolan, gå på stan och handla julklappar hade jag tänkt. Men funderar på att göra det imorgon istället då mamma kommer in, så kan hon hjälpa mig liiiite. Därför blir det nog städning idag. Måste plocka bort alla kläder. Och helst av allt hade jag velat rensa mina garderober som är överfulla. Men det får vänta. Orken finns som inte.

MODO har match ikväll, tre pinnar mot serie ledarna skulle sitta fint. Pricken över I't på nå vis.

Neej, nu vill jag hem. vill lyssna på Winnerbäck och kika någon bra film..... städa vare ja.

hörs sen då :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0