Matvrak

Jag är ett matvrak ut i fingertopparna. Men allvarligt, finns det något bättre än att bara sitta och äta mormor och morfars goda mat? Näe.

Började med middag åt så jag knappt kunde gå(åt mest av alla). Någon timme senare kom amanda hem från Norge och då blev det massa fisk smörgåsar och annat(åt mest av alla). Sen kom mina två kusiner Oskar och Isak och då dukade mormor fram 5sorters fikabröd och kakor och ni kan ju gissa vem som åt mest?
Tror jag tog igen lite från mina middagar som bestått av nudlar på senaste tid...

Har iafl gått lite julkänsla, spelades julmusik och mormor hade pyntat så fint!!

Imorgon är sista skoldagen innan lovet. Slutar klockan 11 ungefär sen äre lov lov lov.

Jag är
skittrött så ska tvätta bort dagens smink, borsta tänderna och krypa ner i sängen nu....

Vi hörs imorgon! / Pat


Kommentarer
Postat av: elin

men mat är underbart! bara att äta:) vi får se vem som är fetast efter jullovet;) haha

2009-12-22 @ 08:24:42
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0