SYSKONKÄRLEK

Imorgon kommer jag vara glad hela dagen. och kan ni gissa varför?
Fick reda på att BÅDA mina storasystrar kommer hem imorgon och jag kunde inte bli mer glad just nu. + att min Kusin Isak har kommit hem, älskar att man får vara tillsammans med de som betyder mest under julen!

Nu är det bara tre dagar kvar till jul, känns så overkligt. Hatar när man inte har några julkänslor. Förhoppningsvis så får jag det när jag hälsar på mormor och morfar imorgon. Dom kan allt det där med julen.

Appropå syskon. Jag tycker det är så roligt att tänka tillbaka på när vi var små. Vad lätt allting var. Det är rätt kul att tänka tillbaka på när vi bråkade. Det gick inte lugnt till kan jag lova. Som vi slogs... Det värsta var nog när Amanda och Vanessa brukade gå ihop och reta upp mig tills jag blev helt galen och flög på dem. Slet i deras hår och nypte dem i armarna så de skrek. Liten men tuff som man brukar säga. Ett minne är när vi spelade TV:Spel tillsammans.. vi spelade ett spel då man slogs mot varandra och av någon anledning blev Vanessa, min äldsta syster förbannad på mig över någonting och bet mig i armen så jag fick ett märke som var blå/lila. HAHAH! Då blev det inge mer TV:spel för systrarna Öhrström Fernandez inte :)
Det har alltid varit syskonkärlek i högsta grad!!


tror jag måste sova om jag ska orka med spökboll imorgon bitti.
Gonatt / Pat




Kommentarer
Postat av: elin

va kul att dom ska komma hem:) haha, gud va elak man var med sina syskon när man var liten:( haha

2009-12-21 @ 09:03:10
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: sus

2009-12-22 @ 16:41:38
Postat av: susie

haha guuud vad jag kände igen mig i det där, fan Loise brukade bita mig så jag också fick sånna märken och ibland började det till och med blöda :o

2009-12-22 @ 16:42:52
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0