Två veckor till Julafton

idag är det torsdag, vilket betyder att jag är ledig. jag ska göra klart en religions uppgift hade jag tänkt. Bara för att man är ledig betyder det ju inte att alla arbeten försvinner. Tyvärr.

Blev rätt tidig sömn för mig igår, sjukt skönt. Sov till klockan 12 och nu sitter jag och äter tunnbröd, godare :D

vad som händer idag har jag ingen aning om. kanske åker hem till Järpen om det inte händer något skoj.

Kikade precis ut genom fönstret, fortfarande ingen snö ute. vad är detta? Två veckor kvar till Julafton. Nu äre bäst att vädergudarna gör något åt detta.

nu blire plugg och ett glas juice.

Sköt om er så hörs vi mer sen. kyss / P



Dääääääär haaar man vaaare!

Vill tillbaka till Vemdalen, Forum. obeskrivligt kul vare.

/ patten

Kommentarer
Postat av: elin

jaaa, ge oss snöö!



jag vill ha foruuum nu!

2009-12-10 @ 18:15:14
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0