Aj

Hej allesammans.
Idag har det inte varit min bästa dag, har haft så fruktansvärt ont i magen, jag har kommit till den vecka i månaden vi brudar, rent ut sagt avskyr. Där tycker jag faktiskt att gud var lite orättvis!!

Så idag har jag försökt sova, kollat på tv och druckigt te, mysigt! : )
Jag mår faktiskt riktigt mycket bättre nu, så därför ska jag trots alla om och men gå på olearys ikväll och kolla på en extremt viktig match för MODO hockey, länge sedan jag var så här nervös inför en match, MODO måste vinna, brynäs eller Timrå förlora.. Hoppas på att djurgården får sig en omgång också...

Imorgon blire att äta kina mat med brudarna, Frida, hanna, Susanne och Linnea det kommer att bli hur mysigt som helst, och vad som händer sen visar sig! : )

Just nu väntar jag på att The Hills ska börja, är less på alla andra skit program som visas på mtv. !

vi hörs senare / Fernandez

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde mig pytti:D haha

2009-02-26 @ 21:49:12
Postat av: FBK<3<3<<3

HEJJAHEJJAHEJJA MODO.. FBK 1a otippat, ööööö ne

2009-02-26 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0