Bowla.

igår åkte jag till stugan iafl, fick äta jätte god mat som mormor gjort, jag dängde skiten ur alla på 500, kollade på hockey samt melodifestivalen. ett bra bidrag gick vidare.

Idag, eller snart så ska jag min mamma, och amanda (storasyster) åka och bowla i Åre, synd bara att jag har så ont i handen, men tack och lov att det är bättre. Sen direkt efter, åker vi och kollar på hockey, anton och victor ska spela två matcher idag. Ska bli riktigt kul att se faktiskt, känner på mig att det kommer att vara jag som sitter där på läktaren och skriker av bara den, haha. Så äre ju jämt när jag är där och tittar!

Nej, sitter här i morgonrock, kanske dags att fixa mig lite... och ladda inför bowlingen ; )

Hörs sen då, puss och kram : ) / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0