Elin Wikman !!!

Glo in vad jag precis fick av Elin Wikman bara så där, eller hon visste ju att jag var ute efter en foundation. Så sjukt snällt. Och ni kan skriva upp att jag tänker gottgöra henne. (fast jag inte får det för henne)
Hoppas att den är bra, hade tänkt att börja använda foundation när jag går på fest och så, annars fortsätter jag att hålla mig till dagkräm, som är bra för hyn, dagkräm är dock inte täckande.. så om en oinbjuden finne skulle dyka upp i svängarna kommer den nu täckas av den här : 
   Tack stumpan / En tacksam fernandez


Kommentarer
Postat av: erica

HAHAHA oinbjuden finne HAHAHAHAHA

2009-02-21 @ 00:07:20
URL: http://ericaakerblom.webblogg.se/
Postat av: Patricia

Haha men Erica lilla du, så ruuligt vare faktiskt inte:P hahah!

2009-02-21 @ 12:25:09
Postat av: elin wikman

haha, jag kan ju inte kräva att jag ska ha ersättning för nåt som jag själv fått. hoppas att de var rätt färg:D



2009-02-21 @ 15:06:10
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0