gött

Gud, så skönt det är att vara onyttig ibland alltså, det kan faktiskt inte någon säga emot : )
Idag, har jag ätit godis på skolan, direkt när jag kom hem tog jag en kaka, och så ska jag äta pommes till middag och hamburgare, :D älskar de där dagarna man bara käkar allt onyttigt som kommer ens väg...

Sitter och väntar på att The Hills ska börja, jag har verkligen blivit en riktig The Hills nörd! Sitter här nästan varje dag och vänar på att få se ett nytt avsnitt, speciellt idag.. när de slutade spännande igår!

Imorgon så ska jag iafl förfesta med några helt omotståndliga brudar, middag och hela kittet blir det innan vi åker på älgens, Frida ska dit också, tyvärr förfestar jag inte med den bönan, men träffas ju där och då vet jag att det kommer att bli ett hejdundrandes kramkalas! : )

Fick ett sms av Lina idag där hon skrev att hon saknade mig, vi är nästan som ett par. kan inte vara utan varandra, men det är ju så det ska vara..

nääruuu, nu börjar det och mina pommes är klart! Hörs sen. Puss hej / Fernanddddeeeezzzzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0