hej hopp!

Hej gott foolk!

ligger för stunden och kikar på Tv, rätt härligt faktiskt.
Var tvungen att glida in på apoteket efter APU:n och köpa en liten idominSalva tub för mina läppar börja sakta men säkert, mot min vilja se ut som ett par ut torkade russin! Ni fattar.
Hatar att det alltid blir så på vintern, och sedan blir håret så elektriskt också, ursh bara elände.

Imorgon blire till att pimpla på lillsjön, hade tänkt dra upp en riktig baddare till fisk, storfiskarn i högperson!
Det jag gruvar mig för är det där med maggoten, de är ju så jävla äckliga att trä på kroken, så det ska jag tvinga hanna att göra åt mig, haha. Får väl muta henne med en chokladbit så kanske hon gör't...

Känner att jag blivit så dålig med att ladda upp bilder här på bloggen. Men i nästa inlägg blire lite härlig musik

//Fernandez


Kommentarer
Postat av: hanna

haha, mot en chokladbit kan det säkert gå;)

2009-02-16 @ 20:26:30
URL: http://hbeckman.blogg.se/
Postat av: elin wikman

haha du verkar vara väldigt inne på russin patricia:D

2009-02-18 @ 08:35:02
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0