hej igen

Skälet till min extremt dåliga uppdatering, beror på att jag lämnade min dator hos jimmy ifredas, och inte haft orken att hämta den = ) latmasken dårå..

ja, vad ska jag skriva.. Igår, måndag så började praktiken igen, tycker faktiskt att det gick skapligt bra! inte allt för less, och kunde ta mig genom dagen med ett leende på läpparna.
Skyndade mig hem, och så var det träning som stog på schemat
60min spinning
20min vila
60min gympa
jag och susanne valde att köra två pass, och nog var man nöjd allt när man kom hem!
Inte allt för länge kvar nu till beach 2009, och vi är på god väg. Tro mig=)

Idag, började praktiken tio, slutade fyra.. Sprang mest ärenden idag, vägde upp te osv.. Skön och lugn dag idag, precis vad jag behövde!

Nu är jag hemma hos mormor och morfar och hälsar min storasyster amanda välkommen hem från USA, wej.
Just nu ligger hon dock och sover, kraslig som hon är.. därför har jag köpt med mig lite special medicin från min praktikplats, spännande att se om det blir ett lyckat resultat! : )

köttsoppa bjuds det på också, gott gott. Speciellt nu när jag är hungrigare än en Varg!

Ikväll blir det kanske träning igen, sen så skaaaaaa jag hämta min dator, hihi!

Hörs sen godingar! / Fernandez

välkommen hem Mandy,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0