helgen närmar sig med storm steg

Ställde klockan på sju imorse, så att jag skulle hinna duscha och göra mig iordning i lugn och ro.
men klev upp tio i 8, duschade fönade håret, försökte platta det lite och kvart över 8 var jag ute ur lägenheten, kom sex minuter sent, och då hade knappt halva klassen kommit hit. Försenade bussar av snövädret, hur länge ska vi behöva stå ut med det här?
Ingen frukost hann jag med heller, så sitter och väntar på att lyan ska öpnna, ge mä en dageneftermacka tack!!!

Tänka sig, imorgon är det redan fredag igen, vilket betyder bartyyyyy, wiihow! Shake shake på dansgolvet! Kommer galet mycket folk, och kameran kommer jag att ha i högsta hugg (brukar oftast glömma att jag har den men iafl)

Tillbaka till arbetet, kramar / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0