hockey

Bowlingen var rolig. Jag vann dock inte, men det berodde faktiskt på min hand, haha. Men en andra plats blev det.

Har precis kommit hem från den första matchen här i järpen. Järpen vann första matchen med 29-1 . "jätte" spännande rååååå!
haha, aja. kul att de vann. Men nästa match halv fem hoppas jag på hårdare motstånd mot Östersund.
Kul att victor fick göra ett par snygga mål också.

Nu ska jag kolla på Sverige-Finland innan jag åker tillbaka till ishallen. Där kommer jag försöka se så mycket av matchen som det går i fiket, ! vill inte missa, men må ju vara å stötta små bröderna också. hehe.

Ska få i mig något käk också lite snabbt.

Puss / Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0