Idag känner jag livet i mig

Idag känner jag livet i mig!
Shit alltså, underbarare väder?... fick en lycko kick idag när jag gick på stan ute i solen, ville göra ett sådant där "skutt" som de gör på Rasmus på luffen ni vet? Men fick hejda mig.
Fick verkligen förstärkt sug efter sommaren när solen strålade, och värmde så fint. Sedan när jag såg hur snön har börjat smälta kunde jag nästan inte bli lyckligare... snart måste jag dra ett vår skrik!

jag hade faktiskt lite feber när jag vaknade, som råga på allt. Hade egentligen ingen ork med praktik, men vill inte ha frånvaro, så gick fast jag mådde som en kratta.. men vad gör man inte : )


Sitter för stunden och kikar på Sex And The City, och vill göra något kul och mys ikväll.. så hör gärna av er!
Nu äre tv:n som gäller, kanske lite plugg sen om jag orkar.
Hörs sen / Fernandez

Bild från MODO klacken!



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Hej Sommar! Jag vill också ha vår och sol!.. vintern kan stanna i fjällen för säkerhets skull, om vi skulle sakna den! Men nu vill jag sitta nere vid hamnen och njuta av vårvärmen!

2009-02-25 @ 20:48:03
URL: http://menilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0