Jag älskar fredagar

Igår var jag på Olearys med micke och kollade hockey, MODO förlorade och slutspel börjar kännas långt bort nu.
Vi har flera bortamatcher som står på spel, och det blir tungt för MODO. Hoppas verkligen att de får vinna, vinna, vinna nu på slutet. Och att lagen runt om förlorar och spelar som nå krattor... Snälla gud!
Åkte sedan
hem till jonathan och idag när jag vaknade hade jag ont i halsen och kunde inte andas : ( blir ju aldrigggg frisk!

Idag så startade dagen med tre timmars engelska B faktiskt var det inte så tråkigt som det brukar vara, och jag har börjat få tillbaka glöden till skolan. och det glädjer mig.
Sedan bjöds det på potatisbullar till lunch, och tillsist Psykologi.. Idag pratade vi om fobier, fick även se en film där en tjej skulle bryta sin spindelfobi, helvete säger jag bara.. skulle inte finnas en chans att jag gjorde det hon fick göra, blandannat ha spindlar i håret.. Näe, höööua ligen.

Fick sms av jimmy nyss, och tio min i fyra åker vi hem till Mörsil och Järpen, äntligen så är det Pernillas och Karolinas 18års fest. Jag är säker på att det kommer bli hur lyckat som helst, nytt och gammalt folk samt pizzabufé, lekar och singstar, en heldel dans kommer också att förekomma i lokalen, iafl för min del!

Kommer folk från bla Kiruna, Vadstena, Åre som man aldrig träffat förr. Helt super.

Nu har jag slutat men är kvar på skolan, ska göra lite skolarbete på skolan, nu medans glöden har satt sprätt på mig!

Vi hörs sen / fernandez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0