längd skidor är..

underskattat! Verkligen, åh vilket otroligt skön och rolig idrotts lektion vi hade idag med längdskidorna, var svettigt och roligt, precis som det ska vara, är oerhört glad över våran nya lärare. Vi hade nog inte kunnat fått någon bättre tror jag!
Nästa vecka blire skidor igen, kul kul : )

Efter skolan gick jag in på en hälsokostbutik som ligger ovanför mig, köpte gula russin, visste faktiskt inte att det fanns förnsän jag började min praktik! och nu tänkte jag att jag skulle testa, och ja måste faktiskt rekomendera dem. De är lite syligare än vanliga russin, men goda. Dock så är de rätt dyra.. men det får det faktiskt vara värt, man måste unna sig lite saker här i livet för att orka leva, så de så : )

Ikväll ska jag antagligen träna, fick sådan förfärlig hosta efter skidorna, så får se hur det blir med den saken. Men är väldigt sugen på ett hårt tränings pass!
Blir inte det av ska jag försöka vara med Lina ikväll, I miss you darling!

Nej, nu ska jag göra mig varmchoklad, diska lite och kolla tv. Vi hörs sen / Fernandez




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0