Lax!

Mums, det blev lax till middag, en riktig bjässe som morfar fiskat upp, så nu är jag mätt.
Dock har jag börjat få huvudvärk, bönar och ber till gud att jag inte ska få feber, igen. Varför kanjag aldrig hålla mig frisk?

Jag funderar därför att stanna hemma i järpen tills imorgon och åka till stan kvart i 8istället, får se hur det blir.
Annars så ska jag och Jimmy kolla på Beck tillsammans ikväll, alltid lika spännande..

Har inte fått bilder från festen än, men hoppas att jag får det inom en snart framtid.
har iafl den här som mamma tog på mig, innan det bar av till 18års firandet.


Kommentarer
Postat av: susie

elsker denna bild på dig!

2009-02-22 @ 21:18:06
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0