Onsdag

ursh så skönt det var att åka skidor idag på idrotten, solen bara sken och värmde på när man åkte där i spåret, hur långt vi åkte vet jag inte exakt.

När jag kom hem, kollade jag lite på tv läste lite i min Svenska bok, och sen somnade jag i nästan två timmar, måste säga att det var riktigt härligt, och håller tummarna på att jag kommer att somna ikväll bara.
Jonathan kommer snart hit också, : )

Sitter och längtar tills på fredag är ju Linneas 18års fest då, och jag tror att det kan bli ett riktigt drag. Lät som om att det kommer att komma mycket folk, folk man är bekanta med och lite nya ansikten, så som det ska vara : )

Har inte så mycker mer att skriva just nu tror jag, internet tjorvar som vanligt. Och det gör mig gäääälen.

Puss kram / Fernandez

sommar sommar sommar gatufeste gatufesten gatufesten UTOMLANDS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0