Skäms.

åh skäms är precis vad jag gör idag. blev LITE för mycket alkohol för mig igår, har verkligen aldrig varit så där berusad och kommer fan inte bli det igen heller.
Minns inte så mycket. Så ber om ursäkt för mitt beteénde (om det nu var dåligt).
Och om någon undrar över varför jag var ledsen, så var det för att en människa som tidigare aldrig brytt sig om mig ringde, och nu när den personen ringde mig igår brast det....
Det slutade iafl med att jag blev hämtad av min låtsas pappa, mamma och syster. Så idag skäms jag.

Jag ramlade igår också, så att jag kan ha en spricka i handen nu. Eller bara en rejäl stukning. Blire inte bättre måste jag till sjukan imorgon och kolla upp det där.

Nog om det. men åter igen förlåt om jag var konstig, men antagligen händer det alla någon gång.

idag då, de andra ska till stugan och jag tror jag stannar här hemma... Är ju hockey på TV:n som jag måste se på, sen äre väl melodi festivalen? haha.

Just ja, om någon försökt få tag på mig, via telefonen så går inte det... den dog igår, sedan när jag skulle slå in min pin-kod slog jag in fel tre gånger, och sedan kan jag ju inte puk-koden. IRRRRIIIITERANDE.
Så ni får ta kontakt via msn, eller facebook.


Aja, ska sitta här med svansen mellan benen ett tag till.
Puss kram / fernandez

imorgon åker jag och kollar när småbröderna spelar match!  heja heja:)

Kommentarer
Postat av: Ragge

som sagt händer alla att man blir lite knepig ibland på fyllan...inget o skämmas för egentligen, men är inte så kul i efterhand:( Kram

2009-02-07 @ 15:10:12
Postat av: annaa

det händer alla pytti:)

2009-02-07 @ 22:28:06
URL: http://annamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0