sunshine

Igår kväll kom Jonathan till mig, bra var väl det. Satt hemma ensam och kollade på medium, var riktigt skraj så behövde sällis!:)

sitter på skolan nu, börjar 10:50 på onsdagar, och det är helt underbart skönt!
Idag har vi bara turism, och sedan ska vi lyssna på treorna i samma linje, vet dock inte varför..
Idag, senare alltså vet jag inte vad jag ska göra. kanske så åker jag och tränar.. jag är fortfarande sjuk, men nu orkar jag inte vänta på att jag ska bli frisk för som det ser ut nu så kommer jag aldrig att bli det, suck och pust.

Kanske går en tripp på stan också, är ju sjukt varmt ute idag! Och studiebidraget klingar fiin fiint på kontot.
Ska även köpa två läckra klänningar, som jag ska visa senare.. Riktiga fynd. Hoppas bara de passar, skönt med inköp av sommar kläder!

Nej nu måste jag jobba, vi råkes senare / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0