Tacobar

Hejsan hoppsan, det slutade med att vi var på tacobaren och åt middag igår, var sjukt mys och det blev en heldel skratt!
Kring kvart i 8 gick jag och susanne hem till mig, jag bytte om och vi sminkade oss, sedan åkte vi på för fest till Annelie i lugnvik, var egentligen meningen att vi skulle på 20års fest sedan, men susanne däckade i min soffa och jag hade ingen större lust att åka dit. Så jag låg i princip och smsade hela natten tills jag somnade!

Susanne har precis åkt till Brunflo och jag ligger och tittar på The Hills, sjukt spännande, har inte tid att ligga här skriva med andra ord!

har blivit helt kass på att ta bilder med kameran, ändring på det nu, ska börja dokumentera allt som händer i mitt liv, nog om det / Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0