tvättkväll

praktiken idag gick bra, var inte så mycket folk så jag och min arbetskamrat dammade hyllor och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord.
har varit så trött idag, men nu när jag kommit hem känns det bättre, typiskt va?

Köpte med mig ljusa russin hem också 30kr
och
en x-treme Low GI, super god och den ersätter min middag eftersom att jag ska tvätta hela kvällen, 20kr

Som jag sa, tvättdag för mig idag sprang och bokade tid imorse, och jag hade turen på min  sida. det fanns en tid kvar.

Förresten är jag less på hockey uppehållet, vill se MODO hockey, helst nu direkt på momangen!

nej, ska börja sortera min tvätt nu, läste på stina lee´s blogg (min personliga bästa bloggare) att man sparar tid om man sorterar innan, sedan är det ju bara att slänga in "skiten" direkt : ) Fyndigt.


hörs sen Puss kram / Fernandez
MEN NU BÖRJA JU THE HILLS, toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0