ta tag i saker i tid.

Igår så träffade jag min lärare på skolan efter min praktik, vi la upp ett schema på resterna jag fick under den period jag var sjuk så mycket. Det mesta var i engelska, och nu har vi struktuerat upp det mesta. Känns jätte skönt och idag var jag på studietiden och skrev referat.
Sedan har jag varit på Handels Rådet, treorna pratade lite om studenten, och då pirrade det till i magen på mig.
Tänk att det är min tur att ta studenten nästa år.
Och sedan slog det mig, att det inte inte alls är länge kvar till sommaren, längtar till "studenten veckan" då man dricker öl och spelar kubb på Österäng under skolveckan, och köpa sallader på ragnars och sitta i badhusparken och steka i solen.
Nää nu orkar jag inte med vinern längre, men lite lycklig är man iafl. Solen värmer ju så gött.
Snart är det lunch och sedan skidor, om det blir vill säga, är ju så ruggigt kyligt oute side.

Igår var mamma hos mig, hon städade hela min lägenhet (tack mamma) och sen åt vi suchi och gick på Bio.
Austrailia, ger en liten utvärdering av filmen sen : )
nu äre lunch, puss kram / Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0