hej hopp

nu sitter jag här hos mormor och morfar ska bara fixa lite saker och sedan åka till lägenheten duscha hämta kläder och sen drar jag till Anna, börjar faktiskt bli riktigt peppad inför kvällen, tror att det kommer att bli ett jävla paraj.. hoppas bara att det inte spårar så att alla måste dra eller så. Gäller att alla sköter sig.

Sitter och lyssnar på lite partey musik så att jag ska "komma i form" inför kvällen. Så nu äre falsksång här i lägenheten!
Morotspankaka väntar i kylen, tur är väl det eftersom att magen skriker efter mat.

Uppdaterar mer när jag kommit till lägenheten,
glöm inte syrrans blogg, idag så har hon gett tips på lite sundare mat som tydligen ska vara super smarrig http://amandafernandez.blogg.se

// Fernandez



Kommentarer
Postat av: elin wikman

2009-02-09 @ 08:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0