vass

Bowlingen igår var hur kul som helst, inte visste jag att jag var så vass på att bowla! höhö.
Olyckligt nog så vann jag tyvärr inte, men var då inte långt ifrån, nästa gång så ; )

Sitter på skolan nu, har tursim, fast sitter mest och suktar efter lunch.. hoppas att det är något gott bara.

Just det, har skidor på idrotten idag också, kommer antagligen förfrysa hela mig... förstår inte varför vi ska åka skidor när det är typ 100- grader ute! Men är väl bara att stå ut, och kämpa på : )

nog om det, back to work! / Fernandez

Fast visst är det rätt fint med vinter, ibland.. (hatar fortfarande vintern)

Kommentarer
Postat av: hanna

spagetti och köttfärssås ! :D gott, gott !

2009-02-04 @ 11:39:38
URL: http://hanfje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0