vinst

Ja så klart vann jag på kort, skönt att se allas miner när jag överlägset kunde "blarra" en sista gång.
Jag och mamma är i min  lägenhet nu iafl, hon städar för fullt och jag ska hoppa in i duschen.. blir en tidig morgon i måra, och mitt humör måste vara på topp om jag ska orka ta emot alla människor, men fake smilet funkar ju annars!

Fick en chokladask av mamma nyss också, med chokladhjärtan i, min gulliga mamma : )

T
änk att jag inte haft en skoldag den här veckan, så skönt,. går bara fredag och då har jag
*Engelska B 
* Psykologi

Seg start på fredagen, men sen ska jag hem och på kvällen ska jag fira Pernilla och Karolina som fyllt 18, kommer bli så kul, de har hyrt lokal i ocke, och på sätt och vis kommer det att bli en lien återträff, eftersom att de flesta från gamla klassen reser från alla håll och kanter för att kalasa tillsammans med oss som "är kvar", kul va?
L ä n g t a r.


Kommentarer
Postat av: Ragge

osså jag då förstås;) hihi

2009-02-18 @ 21:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0