what a helg

Helgen har varit fylld av party hit och dit,
Två 18års fester under samma helg är inte dåligt, åh nej.

Fredag firades Jimmy, och igår var jag på fest i Torvalla Bystuga för att fira min älskade Cecilia.
Jag hade sjukt kul, laddar upp bilder senare så klart! : )

Egentligen har jag väl inte tid att sitta här, ska springa på Lidl och handla, sen ta bussen till min lägenhet..
Blir att äta mat och bara kolla på tv, MTV brukar vara en personlig favorit så här på söndagarna.

Ikväll blir det nog Bio, har ju kommit ut så många nya bra filmer.. så har lite beslutsångest. Någon som sett australia?
Eller någon som kan tipsa om en annan film?
Skriv en kommentar här i bloggen isfl.

Nej, nu blire Lidl. Hörs sen / En sliten Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0