ännu en dag

Ännu en dag avklarad på min APU plats, idag var det dock betydligt tråkigare än gårdagen, men på slutet rullade klockan på lite fortare, tack vare en av de som jobbar där, hon var inte där igår så träffade henne först idag, super trevlig var hon, så ska väl tacka henne för att jag stod ut idag!

Fick börja med att kolla alla datum på ALLA varor inne i butiken, för att se om det fanns något som var nära på att gå ut, självklart så fanns det inte det, kändes mer som om att det var något jag gjorde för att det var för lite kunder i butiken just då, annars blev det att stå i kassan för det mesta...

Nu är iafl dagen över, och det känns väldigt skönt.. har varit så hippla trött hela dagen lång, har sovit väldigt dåligt de senaste två nätterna, så har ju sin förklaring!
Blev bjuden på middag hos mormor å morfar nu också, men orkar inte gå ut i ovädret igen när jag nyss kommit in och lagt mig i sängen!

Ska åka till lina sen också, kommer antagligen sova där med, om jag inte springer till Mormor och Morfar och slaggar där, beror på när Lina ska på skolan imorgon, själv börja´r man ju 11 så vill inte att min sovmorgon ska gå till spillo ; )

Nu ska jag skala mig en mandarin, bloggas mer sen. PUSS / fernandez




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0