APU

ÅH! Lip time igen då, Lars Winnerbäcks film på repris på kanal ett nu. Tack Lina för att du påminnde mig, man kan ju aldrig få nog av honom

Appropå timrå-Modo resan den 29:de, så går det en buss från alsen, buss, mat och biljett kommer att gå på 800kr.
Vilket jag känner kommer bli för mycket : (
Hade
jag haft ett jobb hade jag inte tvekat, men nu så blir jag osäker!
Men vill ju så innerligt åka dit, men ska försöka att fixa skjuts på något annat sätt.. Hoppas verkligen att jag tar mig dit, nu man skulle haft körkort. BAJS!

Åh, är så pirrig inför min APU imorgon på HP-Hälsokost. Samtidigt är jag glad att jag valde det, undra om det är svårt att få extra jobb där på helgerna?
Måste ju nästan fråga, har jag tur så kan de inte motstå min charm ; )
Hoppas att jag kommer överens med de som jobbar där bara, vad gör jag annars??? men nä. för mycket tankar nu.
Åter till Älsklings Lars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0