dödsHungriiiii

gaaah. sitter här i lägenheten och väntar på att Jonathan ska käka klart, för då kommer han med Pizza till mig, snäll som han är. Och DÖDShungrig som jag är. Får väl försöka att stå ut, si så där en timme till, blir tufft!

Nu vill jag bara ha Lördag, längtar verkligen efter hockeyresan. och inte nog med det så åker jag ju med världens bästa Jimmy, ska bli ruuuuuligt!
Känns lite jobbigt att det snart är skola igen, någon som vet hur länge det är kvar till nästa lov?
 
Känner inte att  jag ä riktigt utvilad för en ny termin, fast å andra sidan kommer jag ju att ha praktik två dagar i veckan nu framöver. Ska praktisera på en HP:hälsokost butik där det säljs smink och massa härliga kroppskrämer. Jag längtar!

Och just nu saknar jag Sommaren mer än någonsiiiinnnnn. GE MÄ RÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0