duktig tjej

NU så har jag varit duktig och hämtat biljetterna till Hockey matchen, och damsugat i lägenheten!
Inte en dag försent..

Skulle egentligen behövas diskas lite här också, och middag bör lagas. Hade tänkt göra Bacon och makaroner,
Kände för en riktigt avancerad middag idag, Skämt åå sido. Men bacon är lite av min favorit, å lättsamt! P E R F E K T !

Vet inte vad kvällen kommer att bjuda på heller, hade ju helst viljat se Skellefteå-MODO. Men blir troligast inte av.
Kanske slår Lina en pling, skulle vara mysigt att gå på en lång promenix och bara prata massa strunt, precis det som vi tjejer är bra på!

Nu så ska jag måla naglarna och fortsätta att titta på MY SUPER SWEET 16.
Kanske blir min 18års fest något på samma nivå? Eller inte... ; )

KOM IGEN IKVÄLL NU, älsklings ZACKE!// Fernandez
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0