Fika med klassen:)

Har samhälle nu, men orkar inte jobba med uppgiften just nu, så sitter inne på lite sidor här på internet istället, blandannat bloggen.. Lite glad blev jag när jag fick reda på  att vi ska fika idag på svenskan, vi ska gå ner mot storgatan till våran lärare Kristin, där hon ska bjuda oss på fika, tror att det kan bli en mysig stund med klassen faktiskt : )
Känns skönt att kunna äta bullar med gott samvete idag!

Sen så ska jag hem till lägenheten, där Jonathan antagligen ligger och sover, så ska väcka honom. Äta något och halv fem så ska jag vara på friskis och svettis med susanne, då vårat första pass börjar. Idag ska vi köra på Gympa : ) RULIGT!

Får se om jag hinner hem mellan träningen och olearys sen, annars bloggar jag efter det : )

Ha en fortsatt trevlig dag, // Hurtiga Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0