filmkväll

Låg och sov halva dagen idag, så då blev det lite stressigt att packa ihop alla sina prylar i tid till tåget. och självklart när man är sen och tror att man ska missa tåget så är de försenat. Jag satt iafl och tittade på Mamma Mia på min nya dator på vägen hem, har sett den alla dagar utom en sedan Julafton, då jag fick den. det kan man snacka HELT besatt. Men filmen är ju så extremt glädjespridande, aa. Jag får skylla på det : )

Ikväll kanske jag åker till Mörsil och Gamla gänget och kikar på film, Ruuuuulig att träffa mina skönabönor igen. Får se om mamma orkar köra bara, t v e k s a m t!
Om jag inte kommer så säger Jimmy att han ska pissa på mig imorgon när vi ska åka på den efterlängtade hockeyresan, VILKET HOT GÖBBEN! : )

Vi hörs senare ikväll, sköt om er så länge. KRAMAR / en happy Patty

Här ser ni mitt PATRICIA 2009 glas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0