Fredag

Så där ja, nu är det äntligen helg igen.. Men visst har veckan gått rätt fort iafl?
Idag började jag kvart över 8med tre timmars engelska b, vi skulle skriva en uppsats om tre stora händelser under 1900talet, och jag har nog aldrig presterat sämre än idag, jag hade inga ideér och man skulle kunna tro att det var en liten flicka på 6år som skrivit den! Så dåligt gick det : (
Efter det
så hade vi lunch, och sedan psykologi, en riktigt rolig lektion, verkligen! ORkar inte gå in på detaljer, men vi fick oss många goda skratt!

Om ungefär en timme så åker jag och susanne ut på frösön och tränar på Friskis och Svettis, ska bli såå skönt!
Speciellt nu när jag smällt i mig en bit kladdkaka, som jag bakade igår! (idag var den as god)..
Gympa för hela slanten, heja heja : )

Nu ska jag vila i 45 minuter hadejag tänkt, är riktigt trött!

// F e r na n d e z



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0